K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Politik og Samfund (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Kvinde alene I verden. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=1544)

zuza 19-06-2008 21:22

Har du fået brev om det?

Skal der gå 3 måneder fra på mandag?

Jeg vil helt sikkert også krydse fingre for dig.:kram::kram::kram:

:kram:

Kade 19-06-2008 22:57

Tillykke og held og lykke med det :)

Hejdien 20-06-2008 01:44

Lena he he he så kunne du ikke holde din mund længere hva ?? :D *GG*

Syntes du sagde at du ville vente med at skrive det til du vidste hvordan det gik ...

Men jeg er 100% sikker på at du får den nu og gør du ikke det så kommer jeg sq til Odense så må vi sætte os på en trappe sten foran kommunen med store skilte lige til du får den...

og hvem ved det kan være at du får lyst til at skrive en bog sådan en guide linje over hvordan kommuner IKKE skal gøre det....

Krydser alt hvad der kan krydses for dig mandag, men jeg tror altså at den er hjemme nu .... :D:kram:

Hexi 20-06-2008 02:27

Hej Lena

Ja selvom man, når man har fulgt denne sag fra sidelinien, næsten ikke mere kan overraskes over kommunens svinske og ulovlige mafia metoder, så må denne sag da endelig få sin afslutning og du få din pension...
krydser fingre og held og lykke med afgørelsen :)

lena 20-06-2008 07:14

Tak alle sammen
 
hvor er I søde - både herinde og i PB - tak for jeres tanker!

Zuza: Jeg har fået skrivelse. Der står godt nok ikke §18 - det er oplyst pr. telefon. Men der står "Odense kommune indstiller til at påbegynde sag om førtidspension"

Heidi: Nej jeg kunne ikke:D Da jeg først fik det på skrift skulle I altså lige have det at vide

Og så har jeg dælme fået en arbejdsevnevurdering - har aller set sådan en før. Men der står;


Ud fra LBM ressourceprofil mener jeg ikke at kunne pege på ressourcer eller udviklingsmuligheder der vil kunne anvendes i konkrete jobfunktioner, som vil kunne bringe Lena tilbage til selvforsøgelse ved indtægtsgivende arbejde. Der vurderes således ikke at være muligheder hverken på det ordinære arb.marked eller via støttet ordninger som f.eks. flexjob. Forløbet har vist, at der er tale om varige skånehensyn ift. bevægeapperat samt ift de kognitive helbredsforhold. Det er således vedvarende kroniske helbredsmæssige problemer, som uanset skånehensyn vil udelukke, at Lena kan varetage arbejde. Min vurdering er således, at der er tale om en varigt nedsat arbejdsevne


Sociallægen skriver;
Undertegnede vurderer med baggrund i de foreliggende helbredsoplysninger, at der er tilkommet en forværring af de helbredsmæssigt forhold og funktionsevne siden juli 2006. Undertegnede vurderer med baggrund i de seneste helbredsoplysninger, at funktionsevnen nu er varigt nedsat i svær grad.......

Så kryds lige hvad krydses kan på mandag - da bliver sagen vist nok afgjort

:kram::kram::kram:

gh72 20-06-2008 08:30

Lena, jeg vil krydse alt hvad krydses kan! Nu må og skal du endelig have din pension efter en lang og meget sej kamp.

:kram::kram::kram:

popiae 20-06-2008 08:49

Jeg krydser finger LENA.
Det lyder da godt, den burde de ikke kunne komme uden om.
vh popiae

buster 20-06-2008 11:01

:kram::kram::kram::kram::kram:

krydser alt hvad krydses kan og håber og ønsker at du og din familie endelig må få lov til igen at være en familie - hvis du kan følge mig ;)

tænker på dig og Tak for din altid gode hjælp

:kram::kram::kram:

Buller1 20-06-2008 11:04

Pøj-pøj Lena.

Buller1.

lone t 20-06-2008 18:43

stemmer i med de andre og krydser finger :-)

Lone


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:03.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension