K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   At søge førtidspension (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=19)
-   -   En forbedring af din førtidspensionssag (https://www.k10.dk/showthread.php?t=36198)

Webmaster 22-03-2018 16:35

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bjerget (Send 361955)
Jeg mener, at kommunens ansatte tit gør sin politiske holdning gældende, at de ikke kan lide at borgeres sygdom bliver undersøgt. Det giver kommunens ansatte den fordel, at de frit kan bedømme borgeres invaliderende sygdom ud fra personlige fordomme og manglende faglig viden. Det har jeg været udsat for lige siden år 2013.

Ganske enig

phhmw 22-03-2018 18:25

Ganske enig.

Derfor kravet om Statsautoriserede socialrådgivere, med personlig ansvar over for lovgivningen.

Hilsen Peter

Bricko 19-06-2018 19:58

Jeg har ikke oplevet problemer med at komme for rehabiliteringsteamet. Jeg er i jobafklaringsforløb. Men som jeg oplever teamet, er det da bare "skruen uden ende"?!
Første gang skulle jeg bruge fys. behandlinger og træne på hjertehold en gang mere.
Anden gang vil de have en statusrapport fra sygehus (der ikke indeholder nyt), samt en psykiatrisk vurdering (den er nu lavet,og der findes let til svær nedsat kognitiv funktionsevne, i alle prøverne).
Tredje gang finder teamet jo bare på noget helt andet, eller starter forfra med ny praktik evt med mentor, eller noget andet spændende! Og sådan vil det vel fortsætte i uendeligheden? Jeg kan sgi ikke se at det vil få en ende "ever"!

Bjerget 19-06-2018 23:47

Citat:

Oprindeligt indsendt af Bricko (Send 363967)
(...) Men som jeg oplever teamet, er det da bare "skruen uden ende"?! (...) finder teamet jo bare på noget helt andet, eller starter forfra med ny praktik evt med mentor, eller noget andet spændende! Og sådan vil det vel fortsætte i uendeligheden? Jeg kan sgi ikke se at det vil få en ende "ever"!

Det der har kommunalt ansatte gjort i årevis. De gør sig selv til herrer over den ene speciallægeerklæring efter den anden speciallægeerklæring i årevis og sylter sådan ekspertviden i en skuffe i årevis. Kommunalt ansatte anvender kun sine egne personlige fordomme og manglende faglige viden til at udstede dig en falsk lægefaglig raskmelding år efter år efter år.

Brio 20-06-2018 08:45

Jeg var for rehab. team, som indstillede mig til føp. i sidste uge. Med til mødet var en læge fra Klinisk Funktion. De oplyste mig om at det er Pensionsområdet der træffer den endelige afgørelse om jeg får den. Efter mødet talte jeg med min sagsbehandler, som sagde at hvis jeg får afslag, har jeg enten muligheden for at anke, så bliver føp. udbetalt med tilbagevirkende kraft, hvis jeg får medhold - eller blive undersøgt af Klinisk Funktion og så er den ikke med tilbagevirkende kraft.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:54.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension