K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Alt det andet (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Revalidering.. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=21118)

Mumrik 01-11-2012 15:21

Det er nemlig et helvede!!! Og man får mest lyst til at give op! Men nu prøver jeg at anke igen, og hvis det forbliver et afslag, så tror jeg faktisk, at jeg hejser det hvide flag! Så har de en borger mindre at forholde sig til...

Jeg tror, at din sag bliver afsluttet i år. Jeg krydser! :)

Yanmik 01-11-2012 15:30

Citat:

Oprindeligt indsendt af Mumrik (Send 246723)
Det er nemlig et helvede!!! Og man får mest lyst til at give op! Men nu prøver jeg at anke igen, og hvis det forbliver et afslag, så tror jeg faktisk, at jeg hejser det hvide flag! Så har de en borger mindre at forholde sig til...

Jeg tror, at din sag bliver afsluttet i år. Jeg krydser! :)

Tak, jeg krydser også for dig:kram:
Ved du forresten hvilke ydelse man kommer på, hvis det er fra revalidering til flex???

Mumrik 01-11-2012 16:31

Citat:

Oprindeligt indsendt af Yanmik (Send 246725)
Tak, jeg krydser også for dig:kram:
Ved du forresten hvilke ydelse man kommer på, hvis det er fra revalidering til flex???

Jeg ved det faktisk ikke :confused: - men synes jeg har hørt om en ydelse, som fås hvis man er under et ressourceforløb (fx praktik, kurser og lign.), men det er med ny reform, hvis den bliver vedtaget. Men umiddelbart tror jeg ikke, at du får mere end du gør i revalideringsydelse. Når du får et job er det så selvfølgelig noget helt andet (løn) :D

Men uanset hvad ville jeg få penge, hvis jeg skuuuuuuulllllle blive tilkendt fleks, og det ville bar' være daaajligt :cool:

Yanmik 09-11-2012 17:57

Nu sker der lidt...
Blev ringet op af min nye sagsbehandler forleden, og hun var rigtig sød :)
Jeg skal til samtale i starten af næste måned om flex og om der mangler nogle papirer, så endelig sker der lidt positvt :)

Yanmik 30-11-2012 22:23

Så er der mindre end en uge til mødet med afklaringsteamet..
Er godt nok ved at være nervøs..:(

Yanmik 06-12-2012 13:12

Mødet er overstået og det gik ikke særlig godt:o
Jeg er totalt forvirret nu, og ved ingenting:confused:
En jurist sku ha kigget på min sag og sagt at han ikke mente jeg var berettet til flex, men ville gerne ha flere oplysninger:o
Min sagsbehandler vendte og drejede 180 gr, fra det kan du ikk få, til det kan du nok godt og nej det er nok ikke muligt..:mad:
De nye regler blev nævnt mange gange og udfra de nye regler ville jeg jo nok være berettet til flex:confused:
RPén er opdateret og hun ville forelægge min sag igen og ringe til mig..:confused:
Jeg er IKKE optimistisk mere, tror på ingen måde det går igennem:mad:

ekseleven 06-12-2012 14:00

Citat:

Oprindeligt indsendt af Yanmik (Send 250907)
En jurist sku ha kigget på min sag og sagt at han ikke mente jeg var berettet til flex, men ville gerne ha flere oplysninge.....

Bare en syg undskyldning for at sende dig ud i mere afklaring eller praktik.
De prøver at trække din sag så laaangt som muligt.


Ekseleven

Yanmik 06-12-2012 14:11

Det har åbenbart taget en uventet drejning...
Er blevet ringet op af min sagsbehandler for lidt siden som er ved at gøre mine papirer færdige.
Hun mener det er lidt urealistisk at være i praktik i 12 timer, som jeg er nu og jeg burde blive sat ned, for at fungere bedre.
Så ville hun gerne vide om det er pga praktik, jeg er blevet sat op i medicin.
Hun ville arbejde videre og ringe hvis hun manglede noget..
Det kommer meget bag på mig og jeg håber til det sidste..

ekseleven 06-12-2012 14:19

Citat:

Oprindeligt indsendt af Yanmik (Send 250914)
Så ville hun gerne vide om det er pga praktik, jeg er blevet sat op i medicin.
Hun ville arbejde videre og ringe hvis hun manglede noget......

Den slags oplysninger skal hun kunne læse i din RP.

Hvis hun har spørgsmål så bed hende om at sende dem i en mail.
Man må ALDRIG aftale noget med SB i telefonen.


Ekseleven

østerbro 06-12-2012 15:23

Citat:

Oprindeligt indsendt af Yanmik (Send 250914)
Det har åbenbart taget en uventet drejning...
Er blevet ringet op af min sagsbehandler for lidt siden som er ved at gøre mine papirer færdige.
Hun mener det er lidt urealistisk at være i praktik i 12 timer, som jeg er nu og jeg burde blive sat ned, for at fungere bedre.
Så ville hun gerne vide om det er pga praktik, jeg er blevet sat op i medicin.
Hun ville arbejde videre og ringe hvis hun manglede noget..
Det kommer meget bag på mig og jeg håber til det sidste..

dette er vigtigt- at du lige nu giver sb alle de nødvendige oplysninger
som taler for en fleks
hvis dette(virksomhedspraktikken) er grunden til at du får mere medicin- så giv sb besked med det samme

har du en dagbog som beskriver din dagligdag og besvær- så giv sb besked med det samme

:kram:


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension