K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Din historie (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Nilla's vej til Flexjob (https://www.k10.dk/showthread.php?t=12016)

Smidt 04-02-2011 15:30

Hej søde Nilla

Hvor det spændene og du skal se med din kampånd skal det nok gå, og som jeg har skrevet før kan du bare skrive hvis jeg kan hjælpe så mange år er det jo ikke siden jeg selv tog pædagogudanneldsen;O)) jeg skriver lige en privat til dig med mit mobil nr og mail adresse.

Knuser fra Hanne

nilla 04-02-2011 16:26

Citat:

Oprindeligt indsendt af Smidt (Send 147911)
Hej søde Nilla

Hvor det spændene og du skal se med din kampånd skal det nok gå, og som jeg har skrevet før kan du bare skrive hvis jeg kan hjælpe så mange år er det jo ikke siden jeg selv tog pædagogudanneldsen;O)) jeg skriver lige en privat til dig med mit mobil nr og mail adresse.

Knuser fra Hanne

Tusind tak Hanne-pige :) Jeg sætter dig lige op på telefonen :) :kram::kram::kram:

nilla 04-02-2011 16:49

Og jeg er sørme sammen med en på uddannelsen der også er "brudt ud" af systemet, selvom hun heller ikke er rask.

nilla 09-02-2011 19:07

Jeg fik afslag på revalidering i dag:mad::mad::mad: så klager selvfølgelig.

Men jeg kan lige fortælle at ham socialrådgiveren der kaldte mig bipolar, er røget ud og de undrede sig over hvad der var sket, så nu kunne min nye sagsbehandler bedre forstå at han var røget ud :)

nilla 04-07-2011 14:24

Jeg er blevet godkendt til su handicaptillæg - er så glad jeg kunne lette :d:d:d:d:d

Lunasdatter 04-07-2011 15:17

Stort tillykke med det.... ♥
Knus Lone

nilla 04-07-2011 15:55

Citat:

Oprindeligt indsendt af Lunasdatter (Send 169646)
Stort tillykke med det.... ♥
Knus Lone

Tusind tak Lone :)

futtefreja 04-07-2011 19:07

hej nilla

hvad skal der til for at få su handicap? ved du noget om det?:confused:

nilla 05-07-2011 08:58

Citat:

Oprindeligt indsendt af futtefreja (Send 169689)
hej nilla

hvad skal der til for at få su handicap? ved du noget om det?:confused:

ja det ved jeg. Man skal have en kronisk funktionsnedsættelse. Den skal kunne dokumenteres. Den kan både være fysisk og psykisk.

Men vær klar over at det hedder alm. SU i min. 6 mdr. og at du kan risikere en afvisning og dermed skal til at anke

nilla 14-01-2012 09:35

Lige en kort opdatering:
Jeg måtte afbryde mit studie til pædagog, da jeg fysisk ikke kunne klare praktikkerne. Det går ellers ok med at læse og lave opgaver, fordi jeg selv kan bestemme hvornår jeg gør disse ting. Hukommelsen er ikke så god, men jeg er god til at slå op på computeren og finde det jeg mangler.

Men egentlig har jeg jo altid drømt om at blive socialrådgiver - faktisk siden jeg hørte Tine Bryld da jeg var 15 år (1985)
Men efter min egen sygehistorie syntes jeg at næsten alle socialrådgivere var nogle padder.
Men jeg søgte ind alligevel og sørme om ikke jeg kom ind.
Så jeg starter på fjernstudiet til Socialrådgiver d. 1. februar og jeg er meget meget glad for denne beslutning.
Jeg håber jeg har energi nok til at påvirke systemet, så man begynder at lytte til hvad de syge siger. Om ikke andet, kan jeg da bede min klasse om at se det fra de syges synspunkt. Og i fremtiden når jeg ved lidt mere om regler, håber jeg også jeg kan hjælpe lidt til herinde med svar på diverse :)


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:47.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension